Hodie est

dijous, 16 de desembre del 2010

Nadales en grec

Γεια σας, παιδιά!

Aprofitant que un parell de personetes encantadores aquests dies han fet anys, us volia penjar una versió grega del Happy Birthday. Però, després de buscar molt, no n'he trobat cap versió acceptable. Aixì sí, he recordat que, ara que s'acosta el Nadal, i és temps de cançons, tenia jo en el meu racó de sorpreses un video guardat per posar-vos en aquest el nostre primer Nadal blogaire junts.

I aquí el teniu. Que en grec seria νάτο!



A veure quantes paraules enteneu?

Καλά Χριστούγεννια για όλους!

4 comentaris:

Nyx ha dit...

Hehe!
M'encanta!
Laura, una prosposta, la podriem cantar a classe, no? Pensa-ho, seria divertit!

Fins demà.

ἐράτω ha dit...

M'encanta.. pato Donald será mi mito, aparte de unos cuantos más!

En quant a l'enigma visual pertany al mite del minotaure i a més està a Vilanova i la Geltrú :)

Gaudete!

Nausica ha dit...

Molt divertit, m'agrada molt perqué el Mickey i la Minnie donen molta vida aquesta cançoneta.

Bon nadal!

Gal·la ha dit...

No hauria entés gaire cosa,si no fós perquè tenia la lletra.
Però sens dubte guanya molt al ser cantada pels personatge de Dinsey, fins als més grans (la meva mare) els encanten.
Aprofitant us desitjo un molt bon nadal.

Molts petons ;)