Hodie est

dilluns, 26 de setembre del 2011

Venus i Mart

Hola a tots i totes!
 
Sóc la Gal·la i aquest és el meu segón any al blog.
El meu mite, és a dir, el de Venus i Mart, és un mite molt interessant i, com no, amb molts embolics tal i com ens agrada.

Crec que es tracta d'un mite que podria ser vigent encara, bé, no podria sinó que ho és. Parla d'un dels temes estrella entre tots els temes, els adulteris. I no és que disfrutem amb les penúries dels altres, però, oi que ens encanten els embolics com aquests? (Només als mites o històries, és clar).

Doncs bé, espero que gaudiu d'aquest mite tan... bé, no es pot dir que bonic o graciós, ja que sé d'alguns als qui no els faria gens de gràcia. Sabeu qui?
Us deixo amb Venus, Mart i Hefest, tracteu-los bé.
Venus i Mart
Petons;)

7 comentaris:

Calíope ha dit...

Quina raó tens! Qué poc ens agradaria que ens fessin aixó i en canvi, com ens encanta saber aquest tipus d'històries... Tot i que amb un marit com Hefest, i casada a la força, qui no s'ananiria amb el forçut i benplantat Mart?

Molt bona entrada, Andrea! :)

Lorennna ha dit...

Com dius Gal•la no es un mite bonic ni graciós, però es un mite que ens serveix per aprendre! Igualment, m’agrada bastant. Molt bon treball!!

Nausica ha dit...

Molt bé Gal·la, aquest mite ens explica una història d'amor entre Venus i Mart i per altre banda un historia de fúria per part d'Hefest.Podem comprovar que hi ha mites de tota mena, aquest m'ha agradat. Bon treball !

Electra ha dit...

Com ens podens agradar tots aquests enbolics si després és l'últim que desitgem que ens passi? El món clàssic sempre ens sorprén!

Jaja, molt bon treball Andrea. Petons:)

Nyx ha dit...

Ens agradan els "culebrons" i cada mite és un d'ells. Per aquesta raó ens agraden tan els mites. I si pateixen més els protagonistes, més ens agrada, sóm així de malvats. Gal·la, molt bon mite i molt bé explicat amb frases fetes en llatí per nosaltres. Estem creixent, ens estem fent grans!

Felicitats Gal·la!

Laura ha dit...

Com bé diueu, una història d'aquelles que ens agrada per fer safareig, però no per a ser-ne els protagonistes.
Molt ben triades les imatges i el text!

Enhorabona!

ἁλία ha dit...

Com m'agrada aquesta parella, sobretot Afrodita que mai deixa de sorprendram amb el que fa. Això si, no m'agradaria gens ser Hefest, pobre home, encara que amb un déu com Ares, jo també m'ho pensaria.

Andrea, m'agrada molt el powerpoint, està molt ben fent.