Hodie est

divendres, 25 de març del 2011

Kylie Minogue al món grec

Salvete!
El passat 12 de Març la cantant australiana Kylie Minogue va fer l’únic concert a Espanya de la gira mundial del seu nou disc, al Palau Sant Jordi, que ja va ser l’Olimp barceloní al 1992.
Al timó Nausica. Avui us parlaré de la mitologia grega en una cantant molt popular que gairebé tothom la coneix.
La cantant australiana Kylie Minogue ha tret l'onzè àlbum on ha combinat el pop i el dance. Els disc s’anomena Aphrodite. El tema principal del disc, que la cantant ha utilitzat ha sigut la mitologia grega, concretament la deessa Afrodita, que com ja sabeu era la deessa de l'amor i la bellesa.
En aquest concert la deessa de l'amor va disparar les seves fletxes a les 15.000 persones que van assistir a la presentació del seu nou disc Aphrodite.
L'aparició a l’escenari de la deessa Kylie la va fer emergint del fons de l'escenari a bord d’una petxina daurada, vestida amb una túnica blanca i unes orelles, cantant el primer tema del seu nou disc.
­L’escenari estava molt preparat i adequat a la mitologia grega. Hi havia fonts d'aigua, soldats amb escut, columnes dòriques, arpes, esclaus, belles ajudants de cambra i alguna odalisca.
Les referències a la mitologia clàssica han estat constants: en una cançó emergia muntada en un centaure, en una altra recorria la passarel·la central pujada en una quadriga arrossegada per quatre ballarins o també va cantar volant sobre un àngel.
Minogue només va donar un respir a la temàtica grega a partir de Cupid boy, cançó en la qual, vestida amb una espectacular faldilla de plomes negres, va llançar un gest a la seva parella, el model català Andrés Velencoso, que apareixia a les pantalles seminu apuntant a la seva núvia amb un arc i una fletxa.
Per finalitzar us he posat un vídeo del concert de Barcelona.


Espero que us hagi agradat. Petons a tothom !

9 comentaris:

Laura ha dit...

Molt bé Arantxa.
Tot i que no és l'estil de música que més m'agrada, que els famosos facin ús de la tradició clàssica sempre anima i fa pensar que allò que estudiem té una mica més de valor del que ens volen fer creure (és a dir, poc).

Si fessin una casa de Gran Hermano ambientada en l'Olimp grec ja seria...

Bona feina!

Gal·la ha dit...

Vaig veure aquesta notícia per la tela i em va sorprendre. Precisament el que sortía era la part del centaure.
Sobretot em va semblar molt bona idea el fet de que ambientés el concert en la mitologia grega. Queda molt elegant, oi?

Petons;)

῞Ηκτωρ ha dit...

M'agrada força la Kylie! Doncs sí que és sorprenent que faci un concert ambientat en la mitologia grega :D
Els vestits i l'escenari estan molt treballats!

Molt interessant l'entrada Nausica:)

ἐράτω ha dit...

Diré: aquesta dona em cau gros, molt.. i tot i que hagi fet una idea "marevellosa", combinant el nostre passat amb el nostre actual, segueix sent una maskdanmdlkamdad,a2ad4a, està amb Andrés Velencoso (el model de Mango per exel·lència), i encara li tinc més mania tu!

Tot i així Nausicaa, bonito nombre, bona recerca!

Elizabeth Mena ha dit...

M'agrada molt aquesta notícia perquè em sembla bé que no passi de moda l'antiga grecia.Esta molt ben feta, Arantxa

Anabel:. ha dit...

Ni l'estil ni la música són del meu gust, però s'ha de reconèixer que ha estat una tria original i una forma de convertir el seu concert en una gran actuació per als seus fans.
Una entrada interessant!

monica ha dit...

Nausica con sempre molt bé, ha segut una entrada molt interessant.

ἁλία ha dit...

M'ha sorprès aquesta entrada perquè no coneixia aquesta cantant. M'agradat molt aquesta entrada, Arantxa, de debò, molt bon treball!

Anna93 ha dit...

No m'agrada molt aquesta dona, però és original que faci un concert a l'estil romà i grec. Una entrada interesant:)